Vreemde, hoge bij-toon in mijn stem

Sinds vandaag (heb het ook vaker gehad) heb ik dat als ik praat, er dan een bij-toon te horen is. Deze toon is er niet echt, maar ik hoor hem in mijn hoofd. De bij-toon is iewat aan de hoge kant. Ook heb ik het bij muziek, vooral bij hoge tonen. Ik heb het wel vaker gehad, maar ik begin me nu toch echt af te vragen wat het kan zijn. Bij veel gevallen als ik de bij-toon hoor, werd ik niet zo lang daarna ziek. (?) Dit kan toeval zijn, maar het blijft vreemd. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik denk ook aan een gehoorbeschadiging..mogelijk als gevolg van te luide muziek..gedurende een te lange periode..

De kno arts, zoals je hier al aangeraden is..is zeer aan te bevelen.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar ga ik niet eens naar gissen. Je moet naar de huisarts, die zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar een kno arts.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maak ik zelf wel uit. Ik heb hier niks aan, ik vraag juist of iemand hier iets weet, dat ik naar de huisarts moet weet ik ook wel.
rose
13 jaar geleden
@Suzy: LL denkt er blijkbaar anders over...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar. Ik zal het nooit begrijpen, die mensen die blijkbaar denken dat anonieme vreemden op internet beter in staat zijn om een diagnose te stellen dan een live arts.
Misschien iets te vaak naar harde muziek geluisterd?
en dit antwoord is evenveel waard als wanneer ik zeg dat je een ontsteking hebt. Ik heb geen glazen bol hier, dus ga naar de huisarts
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zou ook kunnen. Jij komt tenminste met een eventuele oorzaak, thanks.