Kan het kwaad om m'n ventilator vannacht aan te houden?

Kan het kwaad om m'n ventilator vannacht aan te houden? #durftevragen #goeievraag #ventilator zonder verkouden te worden?

Toegevoegd na 14 minuten:
De ventilator staat ongeveer 2 meter van me vandaan en het betreft een tafelventilator

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
75.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks mis mee, raam open zetten en lekker slapen.

Het beste antwoord

Ik heb dat ook jaren lang gedaan toen ik in een huis woonde waarbij ik geen 2 ramen tegen elkaar kon openzetten. Ik zorgde er overigens wel voor dat de ventilator net over mij heen blies, en dus niet rechtstreeks op mijn lichaam.
Ik heb daar nooit last van gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Slapen met een ventilator aan is over het algemeen niet heel gezond, het biedt geen verversing van lucht en waait allerlei rotzooi naar je toe zoals stof en bacterien. Als je het al doet, raad ik je het aan om het bij een open raam te plaatsen zodat het tenminste verse lucht de kamer in blaast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor volgens mij niet, deed dat elke warme zomer toen ik nog op kamers woonde.
Nooit iets van gemerkt.

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik had dan wel mijn raam open en de ventilator ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet alleen uitkijken dat je vingers er niet in komen als je je morgenochtend uitrekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ideale manier om muggen weg te houden (moet hem wel in uw richting laten ventileren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een goedgekeurde is , en hij staat op een veilige plaats waar die niet om gestoten kan worden , dan laat hem maar lekker draaien . Slaap ze .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ding stevig staat en je hebt geen last
van het geluid, lekker aan laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkouden wordt je van virussen, niet van luchtstromen. Lekker aan laten staan dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt wel last van je spieren krijgen als je niet onder de dekens gaat liggen maar verder kan het geen kwaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder zette vroeger altijd de ventilator uit. Omdat ze bang was dat ie in de fik vliegt. Maar nu... Ik hou hem lekker aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan geen kwaad. Ik kan je het advies meegeven om hem zo op de te richten dat de ventilator over je heen gaat zodat je niet verkouden wordt maar toch lekker kunt slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben sowieso huiverig om met apparaten op standby te slapen,laat staan dat 't aan is .

met uitzondering van de koelkast natuurlijk.

je kan pijn op de borst krijgen .
(ik spreek uit ervaring)
als je hoog woont is een kleine ventilatie het beste(dat hebben wij)