Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je 100 procent verbranden?

Bij brandwonden geven ze toch altijd een percentage? Bijvoorbeeld 30% verbrand. Mijn vraag is kan een mens ook dus 100% verbrand zijn? Al is het eerste graad.

3 jaar geleden
Utrecht
3 jaar geleden
In een crematorium gaat dat redelijk vlot.
ronron1212
3 jaar geleden
Ja dat kan je leeft dan niet meer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat percentage is het percentage van de huid dat verbrand is. Natuurlijk kan dat percentage theoretisch 100% zijn, maar dan zal je toch je uiterste best moeten doen om allerlei verborgen plekken alsnog te laten verbranden.
Let er wel op: de huid is een orgaan van het lichaam. Als dat voor 100% is verbrand, dan is dus 100% van je huid niet meer geheel functioneel. Dat is een voor de gezondheid zeer bedreigende situatie. Zelfs bij 1e graads verbranding. 2e graads verbranding overleef je niet als dat 100% van je lichaam betreft.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
Goed antwoord.
Totaal unrelated, maar ergens vind ik het toch wat ironisch dat iemand met de naam Crispy de vraag over brandwonden beantwoord. Dit bedoel ik totaal niet beledigend, maar het is wel een kwinkslag.
crispy
3 jaar geleden
Gelukkig is die naam volledig willekeurig gekozen... :-)
10XL
3 jaar geleden
Wat zou er dan kunnen gebeuren met je gezondheid?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing