Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht om 2 verschillende soorten haarwax te mengen?

Ik meng soms 2 verschillende soorten haarwax met elkaar maar ze zijn allebei doorzichtig en worden dan wit. En toen ging ik denken of het niet schadelijk is omdat sommige stoffen dan met elkaar reageren.
Ene wax staat op afbeelding

In de andere zit:
Aqua, ceteareth-20, paraffinum liquiditeit, sorbitol, petrolatum, PEG-40 hydrogenated castor oil, carnauba wax, D-panthenol, tocopheryl acetate, beeswax, trierhanolamine, Fragrance, propylene Glycerol, DMDM hydantion and lodopropynyl Butylcarbamate

Picture for question
een jaar geleden
1.1K
crispy
een jaar geleden
Dat zou kunnen. Maar omdat je niet opgeeft welke soorten dat zijn kan daar moeilijk antwoord op worden gegeven.
Jmv12
een jaar geleden
Heb het toegevoegd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan geen kwaad om twee soorten wax met elkaar te mengen, er zitten geen stoffen in die agressief met elkaar reageren. Ik zie alleen het nut er niet van in. Er zijn zo veel soorten wax, dat je er (bijna) altijd wel één kunt vinden die het gewenste resultaat geeft.
(Lees meer...)
jc54
een jaar geleden
Jmv12
een jaar geleden
Dus het is kan geen schadelijk effect opleveren op welk gebied dan ook?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding