waarom kleine gaatjes in dunne tshirts?

Het valt ons op dat bij dunne kleding gaatjes ontstaan, we vermoeden bij het wassen. Hoe kan dat en hoe ga je dat tegen?

We wassen bewust geen dunne shirts tezamen met broeken met knopen e.d. ook zijn geen scherpe dingen in de machine te vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien kun je dat soort gevoelige kleding samen in een zak in de machine stoppen,zodat ze niet zo beschadigd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zijn vaak de zwakke weefplekjes in dunne T-shirt die op den duur slijten en daardoor ontstaat er een gaatje.

Het heeft dus met de kwaliteit van het weefsel te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zitten die gaatjes vooral onderin in het midden aan de voorzijde van het shirt?

dan komt het waarschijnlijk door de gulp van je broek
ik heb er ook veel last van maar dan zitten die gaatjes echt op 1 punt zoals boven beschreven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je toevallig geen last van motten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had vroeger vaak kleine gaatjes in mijn kleding vanwege de katten die ik nogal eens op schoot had. En die hebben nou eenmaal nageltjes....