Op welke 'ongewone plek' kun je beste werken/leren (studie)?

Niet op school, de bieb of thuis

Materiaal: laptop, internet, boeken, blaadjes, pennen, en in mijn geval bijvoorbeeld af en toe een grote tas met rekwisieten en verkleedkleren (ruimte voor meer dan een rugzak)
Chill: horizontale vloer, gelijk verdeeld licht, frisse lucht, menselijke aanwezigheid binnen een straal van 500 meter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik zit het liefst te werken en leren in een grandcafé.. Daar voel ik me lekker en af en toe even mensen kijken ;)

Toegevoegd na 4 minuten:
Ow ja, en ik werk/leer ook graag in de trein ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Psychologisch wetenschappelijk gezien kun je het best studeren op de plek waar het tentamen wordt afgenomen. Doordat je overhoord wordt in de zelfde situatie en plek als waar je de stof tot je hebt genomen, helpt dat om die gemakkelijker te reproduceren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi antwoord
Een Pipowagen in je achtertuin..Of gewoon een oude caravan. Kost haast niks en je zit lekker separaat en droog.
Een boot is ook plezierig, maar dat kost nogal wat.
Misschien wil iemand zijn boot aan je uitlenen tegen ruil van onderhoudsbeurten.. (schuren/schilderen, schoonmaken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens waar je een prachtig uitzicht hebt. Het geeft een vrij gevoel als je van je af kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Bali, Indonesië
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) als ik daar zou kunnen studeren, begon ik morgen nog weer aan een studie :) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen de ticket is duur. Ik heb daar geleefd soms voor 4 euro per dag, goedkoper als thuis blijven :D
Op schevingen,lekker in een zitzak bij een strandtentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het bos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je de plek vertellen waar ik destijds heel dikwijls mijn huiswerk leerde en maakte.

Een heerlijk rustige plaats waar je door geen levende ziel gestoord wordt.

Het was het openbare kerkhof. En het aardige is dat je zo'n plekje in vrijwel iedere stad kunt vinden.

Succes op je nieuwe werkplek dus maar.

Gr. Ton

P.s. Het is werkelijk waar, hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is je eigen keuze..ik vond het daar en oase van rust en heb er ook veel ellende gezien waardoor ik 'anders' in het leven ben gaan staan' Doorgaans zat ik op een plekje..ergens achteraf.. Gr. Ton
Op een rustig plekje in de natuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar veel vogels zijn,dus in de dierentuin