Twee jaar geleden stond de prijs op de medicijnen vermeld. Sinds de invoering van het eigen risico de prijs verdwenen. Waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien is dat per apotheek anders. Bij mijn medicijnen staat nog steeds de prijs vermeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zou ik eens navragen bij je apotheek, hier staat de prijs er nog steeds op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn apotheek vermeldt altijd de prijs op het etiket. Als jouw apotheek dat niet doet zou ik ze erop aanspreken. Anders kan je de declaraties van de verzekering toch niet controleren.