Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verwijderen van spataderen

Het vdrwijderdn van spataderen, moet dt op doktors advies of ligt dat aan jezelf??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt ook contact opnemen met de Velthuis-kliniek.

http://www.velthuiskliniek.nl/spataderen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Beide is mogelijk, maar een arts zal ze verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan jezelf, je kunt volgens mij ook gelijk bij het ziekenhuis een afspraak maken om spataderen te laten verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat op doktersadvies. Meestal door ze weg te spuiten. Dat is niet zo heel erg leuk (het zijn echt rotprikken) en dikwijls komen de spataderen (ergens anders) weer terug.
Beetje deprimerend misschien, maar zo kan het alleen maar meevallen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zijn al drie keer spataders verwijderd.Dit moest omdat ik altijd vermoeide benen had.Uiteraard wou ik mij zelf laten behandelen.Het komt dus van jou zelf dat je er mee naar de dokter gaat.De Dokter adviseert je dan wat je moet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnt ergens in Nederland een kliniek te zijn, waar ze de spatader eruit halen. Het bloed zoekt dan een andere weg. Ik ken vrouwen die het om cosmetische redenen laten doen. En met succes, ze hebben keurige benen.
Ik heb er zelf nooit zo met interesse naar geluisterd, dus ik weet helaas die plaats niet, ik googel even... Maar die klinieken zijn er op meer plaatsen, zag ik nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding