Verwijderen van spataderen

Het vdrwijderdn van spataderen, moet dt op doktors advies of ligt dat aan jezelf??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ook contact opnemen met de Velthuis-kliniek.

http://www.velthuiskliniek.nl/spataderen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Beide is mogelijk, maar een arts zal ze verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan jezelf, je kunt volgens mij ook gelijk bij het ziekenhuis een afspraak maken om spataderen te laten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat op doktersadvies. Meestal door ze weg te spuiten. Dat is niet zo heel erg leuk (het zijn echt rotprikken) en dikwijls komen de spataderen (ergens anders) weer terug.
Beetje deprimerend misschien, maar zo kan het alleen maar meevallen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zijn al drie keer spataders verwijderd.Dit moest omdat ik altijd vermoeide benen had.Uiteraard wou ik mij zelf laten behandelen.Het komt dus van jou zelf dat je er mee naar de dokter gaat.De Dokter adviseert je dan wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnt ergens in Nederland een kliniek te zijn, waar ze de spatader eruit halen. Het bloed zoekt dan een andere weg. Ik ken vrouwen die het om cosmetische redenen laten doen. En met succes, ze hebben keurige benen.
Ik heb er zelf nooit zo met interesse naar geluisterd, dus ik weet helaas die plaats niet, ik googel even... Maar die klinieken zijn er op meer plaatsen, zag ik nu.