Heeft een BrAun oorthermometer 3030 een speciale soort lensfilter van BrAun nodig?

Ik kan de lensfilters specifiek voor BrAun oorthermometer 3030 niet vinden. Wel verkoopt de Blokker bijvoorbeeld normale BrAun lensfilters. Zijn deze ook geschikt of moet het per se voor een 3030 zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, voor de Braun oorthermometer 3030 zijn geen speciale lensfilters nodig.
De lensfilters, die je hebt gezien bij Blokker, kunnen op alle modellen van de Thermoscan van Braun worden gebruikt. Dit staat niet alleen op de site van Blokker, maar ook op de site van Braun staat dit vermeld.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Top! Dankjewel!!