Wat is er aan de hand?

Ik zie elke zondag en dinsdag ( soms ook woensdag en vrijdag ) een meisje, wanneer haar beste vriendin erbij is doet ze heel normaal tegen mij, maar als die er niet bij is ( zoals zondagnamiddag ) doet ze anders:
-ze gaat meer aan me zitten vb. Zit aan m'n haar te prullen
-ze begint me te plagen
enz... Kan dit iets betekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat betekend dat er iets speelt wat ze liever (nog) verborgen houdt voor haar vriendin.

Ik gok dat ze je leuk vindt;)

Misschien wil ze niet dat haar vriendin dat weet wegens de angst dat het niet wederzijds is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij een jongen bent, weet ik wel wat dit betekent, ze is op jou.

Vaak doen ze 'normaal' als iemand anders erbij is, anders schamen ze zich.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dit meisje aan neimand wil laten zien hoe leuk ze je vind tot ze weet dat jij haar ook heel erg leuk vind. ze wil haar gezicht niet verliezen tegenover haar vriendin wanneer blijkt dat zij verliefd op iemand is die niet op haar is... Het is wel duidelijk dat ze zich bij jou op haar gemak voelt en het voor jou niet verstopt!! Succes ermee