Kan de dokter zien of je seksueel actief bent aan urine?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3K
Erna55
3 jaar geleden
Wanneer de zwangerschapstest positief is, zal de arts ervan uitgaan dat je seksueel actief bent.
tinus1969
3 jaar geleden
Artsen controleren helemaal niet actief aan je urine of je sexueel actief bent. Als een arts het medisch noodzakelijk vindt om te weten of je sexueel actief ben, zal de arts at aan jou vragen.
Vanwaar je vraag, eigenlijk?

Antwoorden (1)

Alleen als de arts speciale tests laat uitvoeren op het klinisch chemisch laboratorium als hij/zij dat wil zien aan de urine. De laboratoriumonderzoeken moeten echter wel een medische ondergrond hebben en DAT lijkt hier voor een arts niet zo interessant.