Vanaf welke temperatuur kan een baby van 8 maanden in een opzet zwembad?

Vanaf welke temperatuur kan een baby in een opzet zwembad in de tuin? Het water is momenteel 24 graden, na verwachting morgen nog een aantal graden warmer.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.5K
jc54
3 jaar geleden
Het is niet wetenschappelijk onderbouwd, maar ik zou minimaal 32 graden aanhouden voor een baby.

Antwoorden (1)

Op deze leeftijd ging ik met mijn dochter babyzwemmen.
Het water werd dan verwarmd tot 32/33 graden.
Het lesje duurde een half uurtje. Hierna was ze altijd flink aan het klappertanden. Ofwel, we moesten de kinderen meteen in een dikke handdoek draaien.

Indien jullie een groter bad hebben dat niet verwarmd kan worden, houd de kleine dan goed in de gaten.......