Wat zit er in een kneed/stressbal?

Ik had zo'n bal en die ging kapot wat zit daar in. is het giftig\schadelijk ik heb het volgensmij ook in mijn mond gekregen want ik heb een chemische smaak in mijn mond. (Als ik er in knijp komt er een soort zeep spul uit)
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
14K

Het beste antwoord

De meest voorkomende materialen in stressballen zijn een soort gel of foam. Deze stressballen zijn gemaakt van een sterke, duurzame rubberen coating om ervoor te zorgen dat de bal niet stuk gaat bij het gebruik. De coating voorkomt ook eventuele lekkages van de gel, die soms giftig is.
Als je er wat van in mond gekregen hebt: uitspugen en mond schoonspoelen (nu wat te laat natuurlijk). De kans is klein dat je er iets aan overhoudt. Als je klachten krijgt, de huisarts raadplegen.
SimonV
4 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een of andere siliconen substantie. Weggooien bij restafval.
jc54