Wintervoeten wat het beste dragen in huis?

Mijn dochter heeft wintervoeten ze kan er redelijk mee omgaan draagt dikke ski sokken en buiten dikke sorel joan of arctic laarzen wat haar goed bevalt. Echter in huis is het nog een probleem de laarzen in huis dragen vindt ze geen pretje ze zijn te grof en skisokken in combinatie met sloffen krijgt ze weer meer last is niet warm genoeg. Nu kwam zij van het merk Technica een soort lage moonboot achtige schoen tegen die net als de gewone technica moonboots geïsoleerd zijn met schuimrubber ( zie foto ) ik ken deze echter niet en ze zijn alleen online verkrijgbaar zal deze schoenen ook een goed alternatief zijn voor sloffen om in huis te dragen ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Draag bij wintervoeten sokken en schoenen die niet te strak zitten. Het kan dus zijn dat skisokken met ruim zittende sloffen beter werken.
Daarnaast zijn niet strak zittende Tecnica schoenen natuurlijk een goede oplossing: ze staan bekend om hun warmte-isolerende werking.
SimonV