Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Dat kun je niet.
Dat denk ik tenminste omdat de geur bij jou aangemaakt wordt.
Eet maar eens knoflook, een ander ruikt het, maar jij gelukkig niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt jezelf eenvoudig testen op slechte adem en vieze mondgeur met behulp van deze tips:

Uitstrijk – Strijk met het achterste deel van je tong over de bovenkant van je hand of over een verbandgaasje. Laat het speeksel opdrogen en ruik er vervolgens aan. Vraag een goede vriend(in) om zijn of haar eerlijke en ongezouten mening.
Halimetertest – Vraag een halimetertest aan bij een mondhygienist, bijvoorbeeld via je huisarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou 2 handen over je mond en neus en adem diep uit. En ruik dan of het ermee door kan.
Zo doe ik dat altijd. Als het niet goed ruikt, poets dan even flink je tanden en gebruik wat mondwater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel hard je tanden poetsen,dan ruik je het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door je neus te gebruiken.

hoe anders had je het in gadachten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een boterhamzakje blazen en dan ruiken,of als vuil achter op je tong hebt dit weg halen met tongschraper en dan kun je er ook aan ruiken of speciale tandenborstel(achterkant heeft dan zon tong schraper) of je nagel er over heen halen en er aan ruiken ect. Als je goed achterop je tong poetst ruik je in de meeste gevallen niet meer uit je mond.(tenzei je knoflook hebt gegeten want die lucht komt vanuit je keel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit wel eens glezen en he werkt !!!Schaaf met je nagel over je tong en ruik je nagel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding