er bestaan operaties waarbij je deze rond kan maken, dus ja.
er zullen vast wel chinezen deze oog correctie hebben ondervonden.

Toegevoegd na 12 minuten:
hierbij trekken ze als het waren de bovenkant meer naar boven toe...

Toegevoegd na 13 minuten:
ik heb eventueel een site, maar LET OP! de beelden kunnen erg vies zijn!! want het zijn foto's van voor/tijdens/na de operatie!!

LET DUS OP MET DEZE SITE http://www.drmeronk.com/asian/asian-eyelid-oper5.html

LET OP!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn er.
Bij mijn bedrijf waar ik werk daar werken 25 chinezen, en
er zijn er enkele zonder spleetogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt chinezen als etnische groep dan is de antwoord nee (behalve als plastische operatie echt werkt).

Als je bedoelt chinezen als burgers van China dan ze bestaan zeker wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! ik ken er een.

die zit zelf in mijn klas!

Toegevoegd na 12 uur:
sorry zelf moet zelfS zijn... typfoutje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de “spleetoog” komt voor bij het Aziatische of Mongoolse ras voor. De spleet die tussen het onderste en bovenste ooglid de zgn. lidspleet, komt bij iedereen voor. Bij de Aziatische rassen is er echter een extra plooi, die ervoor zorgt dat het bovenste ooglid bij het openen van het oog onder de huid erboven gevouwen wordt.Dit kenmerk is in de loop van de evolutie ontstaan als aanpassing aan de koude wind, die voorkomt op de centraal-aziatische vlaktes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chinezen omvatten meerde subrassen, ook subrassen zonder spleet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chinezen zijn inwoners van China,ik kan me best voorstellen,dar er chinezen zijn,die geen aziatische kenmerken hebben,b.v. omdat ze ooit uit het westen zijn verhuisd naar China. Dus,ja dat kan.