Wat Is dit bultje in mijn neus?

Ik hen een hard bultje in mijn neus zitten. Het Zit net in de neus achter het neusgat. Voor mijn gevoel Zit het aan beide kanten maar is ie aan de een kant dikker dan aan de andere kant. Het lijk wel de overgang te zijn van je neus bot naar kraakbeen. Ik vraag me alleen af hoe de ene minder opnerkbaar is dan de andere kant. En of iemand weet hoe dit heet.

Fijne dag iedereen!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
8.2K
Pieterke
4 jaar geleden
Je kunt dit beter aan je huisarts vragen, wij hier moeten maar gokken wat het is.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Huisarts kan het onderzoeken, daar heeft deze vele jaren voor gestudeerd.
Maak een afspraak dan kom je meer te weten.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat was het bultje?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk vet bultje / puistje. Niet aan zitten en als na een aantal dagen niet weg is afspraak maken huisarts.