Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is de één zo tolerant en de ander juist niet? Heeft het echt alleen maar met begrip te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De waarheid ligt weer eens lekker in het midden, heel veel invloeden maar de allerbelangrijkste is hoe goed je zelf in je vel zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Of met ervaringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan de opvoeding afkomst hoe en waar je opgroeid, en met wie je omgaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De één is snel tevreden,en de ander niet.De één vindt alles goed en de ander niet.De één ziet overal problemen achter,de ander niet.De één wil iedereen te vriend houden,de andere niet.De één is bang voor de waarheid,de ander niet.
Dit zijn maar een paar voorbeelden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf ben bijvoorbeeld redelijk tolerant, maar als mensen mij ergens van proberen te over tuigen (van iets waar ik een bepaalde mening over heb), dan denk ik echt van, komop nou, ga iemand anders lastig vallen.

Ik denk dat het vooral met een bepaalde situatie te maken heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reden is een mix van aanleg (kritisch, achterdochtig), ervaringen (negatieve en positieve) in de jeugd en opvoeding (onverschilligheid, betrokkenheid).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding