Is de kans kleiner op kanker als je gewicht bijkomt , en ik eet niet vettig maar gevarieerd?
Ik vroeg me af dat als jonge gast (24) de kans kleiner is dat als je bijkomt in gewicht geen kanker of gezwel hebt ? Ik ben reeds 4 kilo bijgekomen in 5 weken tijd , ben van voeding stijl veranderd , ik eet zeer gevarieerd , weinig rood vlees en kunstmatige suikers , minder vetten meer vezels en ik ben nu ook iemand die vaak water drinkt ! Ik ben sinds pas gestopt met roken maar heb last van mijn buik (linker kant precies) het komt en gaat , ik voel vooral opgeblazen voor de rest is er niet echt veel wat ik merk paar dit is wel al een tijdje aan de gang , kan dit ook te maken hebben omdat ik compleet veranderd ben met mijn eetpatroon ? Mijn stoelgang is vrij goed , beter als maand geleden naar mijn mening ! Maar is het zo dat je altijd afvalt als je kanker hebt ? Dus op een rij , veranderende eetpatroon en meer eten , stoppen met roken kan impact hebben op de spijsvertering ? Het gekke is heb vooral last van de linker kant , geen pijn maar opgeblazen precies !
Waarschijnlijk eet je gewoon teveel, mensen die stoppen met roken gaan vaak snaaien.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.