Hoe lang bultje, na tekenbeet?

Hoe lang kan het duren, voordat het bultje na een tekenbeet verdwijnt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Amadea
4 jaar geleden
Weet je wel zeker dat het om een tekenbeet gaat?

Antwoorden (1)

Een bultje na tekenbeet is heel normaal. Eigenlijk is dit hetzelfde als een muggenbultje. Het bultje verdwijnt na een paar dagen.

Hou de plek wel in de gaten, ongeveer 3 maanden lang. Een kringvormige rode vlek is een van de symptomen van Lyme. Zie je deze, dan moet je naar de huisarts.
Amadea