Meisje aanspreken!

Wat is beste manier om een leuke meisje aan te spreken. Wanneer ik ga stappen met paar vrienden zie ik meisjes me aankijken maar ik kijk aftomatish weg. Wat moet ik doen als zoiets gebeurt? Moet ik naar die meisje stappen en wat moet ik zeggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo meisje !

Antwoorden (5)

Wanneer je merkt dat je echt aandacht krijgt van een bepaald meisje moet je eerst eens proberen haar ook aan te kijken. Daardoor kom je zelfverzekerd over en kan je aan haar reactie ook meteen zien wat ze ervan vind, blozen of een glimlach. Dan kan je proberen om eropaf te gaan, en iets zeggen als, hey, mag ik erbij komen zitten?

Blijf gewoon jezelf en blijf relaxt. het is voor haar waarschijnlijk spannend als voor jou. Maar dat is juist het leuke ervan toch?

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zeg je bijvoorbeeld: Hoi, heb je het een beetje naar je zin? Of: Hoi, hoe is het? Of: Wat zie je er leuk uit.

Bedenk gewoon op dat moment wat het beste past. Gewoon kletsen, net als met andere mensen. Ga vooral geen rare dingen zeggen. Meisjes willen graag op een normale manier benaderd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hoi! Dansen?" en steek je arm uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies bij de zoekfunctie op deze site eens de woorden 'openingszin', 'meisje aanspreken' en 'meisje versieren'.
Je zult er veel advies vinden waar je wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zegt tegen haar: je vader vroeger een dief en heeft hij alle sterretjes in de hemel gepikt en allemaal in jou mooie oogjes gestopt.