Hoe kan je zien of iemand je gebruikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom stel jij deze vraag namens Vanessa??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze moet Anoniem zijn. ik heb gevraagd en ze heeft gehoor gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag, ook al is het niet voor jezelf, je mag ook voor anderen vragen stellen wat mij betreft. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Jeanette Dank je, maar ik profiteer liever niet van vragen die ik voor een ander stel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Youris, Dat begrijp ik maar 't is heel lief dat je dit voor iemand wilt doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Jeanette Oke ik begrijp het. :D, zo ben ik nou eenmaal, nooit te lui om iemand te helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Youris, dat had ik allang aan gevoeld! Lief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jeanette schaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Youris, verlegen zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Jeanette Ja, best wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Youris, dacht ik al maar wees trots op jezelf! Dat mag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Vanessa. :D @Jeanette Dat zal ik ook zeker zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Youris, goed zo!

Antwoorden (11)

Je kan het niet zien, je ogen tenminste niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er achter komen als iemand je nodig heeft waar hij of zij alleen zelf beter van word.
Je bijvoorbeeld wel nodig hebben voor een klusje.
Of je alleen belt als niemand anders kan.
En je nooit voor andere dingen (leuke dingen) nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel moeilijk. Het probleem is vaak dat men niet wil zien dat hij gebruik wordt. Niemand wil dat. Dus men gaat het negeren tot het te laat is. Je moet konstant bewust zijn van de interactie tussen jezelf en andere mensen, en jezelf steeds vragen wat zullen de konsekwenties zijn van iedere actie, het is moeilijk en het kan je veranderen in een zeer negative mens als je de balans gaat verliezen en word je achterdochtig op iedereen.
Meestal is het best om gewoon je gezond verstand en intuitie te gebruiken en net als iedereen, als je soms gebruikt zal voelen, weet dat het niet zo erg is en blijf maar lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan de spuitprikjes in zn arm !
of aan witte neus gaatjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat toch echt duidelijk: Hoe kan je zien of iemand JE gebruikt.
Hij/zij heeft je alleen maar nodig wanneer het hem of haar uitkomt en hij/zij zal er alleen maar beter van worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is best wel moeilijk je moet naar gedrag kijken misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je niet zien maar moet je aanvoelen. Als iemand steeds een beroep op jou doet maar er weinig of niets tegenover stelt word je gebruikt.
13 jaar geleden
Dit is iets wat je kunt voelen maar vaak niet kan zien.

Let er op of iemand jou nodig heeft, alléén voor zichzelf!

Of je terug ontvangt, dat wat je geeft in vorm van liefde/aandacht.

Het is wel moeilijk om het te ontdekken maar wanneer je goed op het handelen van de ander let, zul je het snel voelen.

Kijk of er voldoende aandacht naar jou toe gericht is, wordt er steeds iets van je gevraagd, waar je steeds voor in moet leveren, zonder terug te ontvangen of waardering en respect? Bij dit laatste lijkt het op 'gebruik'.
Maar ik durf en mag niet veroordelen.
Je zult het zelf moeten voelen/ waarnemen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom een -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Youris, ik zou het ook niet weten maar iemand zal het niet met me eens zijn. Maar het gaat meer om jouw mening hoor, jij stelt de vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geeft +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel Youris!
Ja dat kan je heel goed zien door zijn/haar gedrag. Praat patroon. enz enz...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand iets aan je vraagt, terwijl er weinig belemmering is om het zelf te doen.
13 jaar geleden
dat merk je tijdens de sex,het is zonder liefde en tederheid