Wat zou je doen als je datum van overlijden zou kennen?

Zou je dan anders leven nu?

Toegevoegd na 1 minuut:
Er moet staan : Wat zou je doen als je je datum van overlijden zou kennen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dan zou ik mijn kalender weggooien en gewoon per dag verder leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik heel hard gaan nadenken over wat ik in de resterende tijd nog allemaal zou willen gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt ervan af welke datum dat is. Is het pas over 50 jaar, dan zou ik gewoon zo door blijven leven zoals ik nu doe. Maar is die datum b.v. over een half jaar, dan zou ik al mijn wensen één voor één uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn huis opruimen en heel veel troep weggooien die de erfgenamen toch niet willen hebben en waarmee ik ze niet wil belasten.
Mijn geld verdelen over de resterende tijd en dan de dingen doen die ik nog zou willen doen.
Verder genieten van elke dag.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk een geweldig leuke en feestelijke begrafenis regelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de enige mogelijkheid dat je de datum van je overlijden weet, is als je euthanasie hebt geregeld.
de tijd die je nog rest kan je gebruiken om afscheid van je dierbaren te nemen, en de begrafenis te regelen.
voor andere zaken ben je dan meestal te ziek.
Rieneke1