Voorhoofdholte ontsteking... Heb ik het? en wat kan ik er tegen doen

Ik heb een verkoudheid te pakken en heb er ook hoofdpijn bij. Vooral als ik voorover bukt/kijkt doet mijn voorhoofd 'pijn'.
Zijn dit de symtonen voor voorhoofdholte onsteking? En hoe kom je er het snelst vanaf? (erg belandrijk ;-))

Gr. Nightmar3

Weet jij het antwoord?

/2500

Het wordt hier bijnaeen medisch Forum! Een kom met kokend water,hierin eucaliptusolie,of thijmolie.Boven de damp hangen,handdoek over je hoofd en snuiven maar.Tegen de hoofdpijn een paracetamol. Beterschap!

Hoe herken ik voorhoofdsholteontsteking? De drie belangrijkste symptomen zijn: Pijn in het voorhoofd, bovenkant van de kaken of achter de ogen Drukkend of vol gevoel in het hoofd Pijnlijke kiezen bij het kauwen. wat kun je er aan doen ; Druppelen met zout water. Voor kinderen is zoutwaterspray een goed alternatief Stomen. Kinderen kun je het beste een kwartier in de badkamer of douche laten spelen, nadat je zelf eerst hebt gezorgd voor flinke stoomvorming Ga naar de huisarts als de klachten langer dan een week aanhouden. De arts zal niet snel antibiotica voorschrijven, omdat de werking ervan onvoldoende is aangetoond.

wasabi eten, physiomer in je neusholte spuiten, veel vitamine C

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100