Word ik minder intelligent?

Ik heb het goevel als of de capaciteit van mijn hersencellen aan het afsterven zijn. Ik weet niet precies hoe ik dit casus moet uiteenzetten. Maar elke keer als ik een discussie of een overleg heb bijvoorbeeld op mij stage. Dan vergeet ik soms woorden. Of weet ik niet precies wat ik wil zeggen. Het komt vaak ook nog voor dat ik wel weet wat ik wil gaan zeggen maar het er gewoon niet uitkomt. Ik word de laatste tijd ook steeds vergeetachtiger. Voor mijn gevoel ben ik er van overtuigd dat ik aan het dementeren ben maar ik ben pas net 18 jaar geworden.
Dus ik vind dit een beetje abnormaal iemand enig benul hierover?

Met vriendelijke groet,

Je stressende dementerende tweevoeter

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je te veel onder stress zit kan dit allemaal zijn zoals je beschrijft.Doe daar eerst iets aan en bekijk het dan opnieuw,als het niet beter is praat dan eens met je huisarts voor verdere stappen.

Als je er zo onzeker over bent, waarom dan niet even naar de huisarts? Misschien kun je eerst proberen om wat voorbeelden op te schrijven. Laat hem/haar desnoods jouw bovenstaande tekst lezen als je het op dat moment even niet uit kunt leggen (je zult altijd zien). Ik denk overigens niet dat je je zorgen hoeft te maken. Iedereen vergeet weleens iets, misschien maak je je er te druk over? Ook kan stress zich uiten op deze manier en ook daar kan een huisarts je bij helpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100