Ik leef nu al elke dag of het mijn laatste is
waarom wachten tot een jaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Per ongeluk op goede vraag geklikt in plaats van reageren.
Maar ik denk als ik dat zou vertellen de Politie mij nu al zou oppakken voor iets wat ik nog moet doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Huisje in Zwitserland kopen/huren en elke dag naar die mooie bergen kijken. Denk ik, zo op 't eerste gezicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en waarom doe je dat nu dan niet...wie weet ís dit al je laatste jaar....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik spreek geen Duits.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hihihi humor! :-)
Ik zou beslist gewoon doorgaan zoals ik het nu doe, want ik ben nergens absoluut zeker van, zelfs niet dat ik nog een volgende ademteug heb...

De enige zekerheid die ik heb is dat alles wat een begin heeft ook een einde neemt...

Dus ik antwoord: Ik leef al alsof ik elk moment kan sterven...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allerlei praktische dingen regelen zodat ik geen zooitje achterlaat voor mijn gezin.

oops... laat ik dan direct maar gaan doen, want elke dag kan je laatste zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Duiken op alle mooie duikstekken in de wereld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een paar weken ergens rustig in de zon bezinnen wat ik werkelijk wil doen. Vervolgens eindelijk Rome bezoeken en Venetië en dan de essentiële dingen van het banale proberen te onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stoppen met werken en mijn geld her en der aan goede doelen uitgeven en mijn begrafenis goed regelen alvast
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stoppen met werken, dagboek bijhouden en zoveel mogelijk reizen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Entity;

Pfoe, dat wordt een druk jaar. Ik zou in elk geval stoppen met werken, veel gaan reizen, een keer parachute gaan springen, diepzeeduiken en heel veel feest vieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Ferrari huren en en gewoon gaan rijden, en dan maar zien waar het schip/de wagen strandt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog een jaar van mijn leven genieten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie weet is dit al mijn laatste jaar, mijn laatste week, mijn laatste dag...

Ik leef zo bewust en liefdevol als ik maar kan... ik hoef niets te veranderen omdat het misschien binnenkort 'mijn tijd' is...
Mijn tijd is nu...
Als ik iets verander is dat omdat ik nu voel/weet/merk dat het anders moet/kan/gebeurt....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een verre reis maken naar een prachtig land.