hoelang kan het duren voor gepiep in oren stopt?

Ik ben 5 dagen geleden naar mijn 1 ste fuif gegaan , dit was de 1 ste keer met zeer luide muziek. Ik heb sindsdien gepiep in mijn oren. Mijn vrienden hadden dit ook maar nu niet meer. Ik wel volgens een paar vrienden zou ik nog 1 week last hebben. Maar geneest dit nog wel na meer dan 5 dagen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo ,
Ik zou moest ik jou zijn naar de dokter gaan want een piep gaat normaal toch wel snel over (minder da een dag) en het kan zijn dat de muziek zo luid was dat je er oorschade aan hebt overgehouden die je misschien kan wegkrijgen door een oorspray of zo die de dokter je kan voorschrijven .
Veel succes .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel Lunahartje voor het advies
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
helemaal mee eens, morgen meteen even huisarts bellen, zo`n piep kan op den duur doodvermoeiend worden!
TurfGraver
6 jaar geleden
Oorspray of wat dan ook zal gehoorschade niet wegkrijgen! Het geneest ook niet.
BESCHERM jezelf !!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die oorspray is onzin, daar gaat een piep echt niet van over. In het ergste geval gaat die piep niet meer over als je flinke gehoorschade hebt opgelopen, in het beste geval zal het weer verdwijnen en ben je hierbij gewaarschuwd voor de toekomst.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
precies, en waarschuw je vrienden, dat ze geluk hebben gehad!
teusvh
6 jaar geleden
Helemaal eens. Je gehoor kan van teveel geluid beschadigd raken, en het geneest niet of nauwelijks!