Waarom is de Kiwi zovaak op tv de laatste tijd?

Laatst was ik een avondje tv aan het kijken en in 3 programma's werd over de Kiwi gesproken over het feit dat deze het gezondste is in vergelijking met ander fruit.
Dit was niet op 1 zender maar op meerdere.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar zit een hele gedachte en marketingafdeling achter.

Je denkt toch niet dat de supermarkten alleen het fruit neer leggen? Tuurlijk moet ook daar collectief reclame worden gemaakt!

Nu de maand van de kiwi, volgende maand de banaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tegenwoordig zijn steeds meer mensen met hun gezondheid en gezond eten bezig. Daarop haken allerlei programma's handig in. Wanneer het dan over gezonde voeding gaat komt het al snel op het onderwerp fruit. De kiwi is nu eenmaal écht een vitaminebom. Dus logisch dat het genoemd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat er een onderzoek is gepubliceerd over de kiwi. Veel programma's pikken dan het nieuws op en maken er een item over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kiwi seizoen is ook net weer begonnen geloof ik.