Ik voel me de laatste tijd erg zweverig hoe komt dit?

Hallo ;).

Ik voel me nu al 3 dagen achter elkaar erg zweverig. niet continu maar het duurt 1 min en dan is het weer weg.
Op de dag dat ik het eerst had 3 dagen geleden had ik echt best wel veel suiker gehad. Dus het kan zijn dat het daar van komt. Maar nu het vakantie is computer ik 5 uur per dag of zoiets. kan het misschien daarvan komen? Maar ik computer altijd al best wel wat en heb er pas sinds 3 dagen last van. De zweverigheids gevoelen worden ook met de dag minder

1ste keer 5 min
2e keer 1,5 minuut
en nu nog maar 30 seconden.

Of zou het kunnen zijn omdat ik me het gewoon in beeld.

Ik zou er graag van af komen bedankt

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel niet die zweverig van spiritualiteit maar die van naja in je hoofd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
geweldig - dat wil ik ook
Kristal
12 jaar geleden
geen probleem hoor ItisIleClerck,
gewoon spiritueel zijn lol,
dan word je volgens Greenblue automatisch zweverig...:-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herken het gevoel alsof je voeten de aarde niet raken, niet psychisch maar lichamelijk. niet dat ik dan echt zweef maar het voelt zo

Het beste antwoord

Misschien ben je verliefd?...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol zou kunnen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis allang weer over bedankt voor dit mooie antwoord :D

Andere antwoorden (4)

Wellicht dat je gewoon wat minder weerstand hebt op het moment waardoor je wat zweverig het aanvoelt. Ik zou je sowieso adviseren voldoende te slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou misschien bloedarmoede kunnen zijn? Ik zou als ik jou was toch even de dokter bezoeken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kan ik me niet voorstellen
Zou goed kunnen dat je, omdat je lang in een houding zit, last van schouderspieren en nekspieren krijgt. Daar kan je behoorlijk duizelig van worden na een paar dagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vroeger wel eens last gehad van te lage bloeddruk, dit is niet erg meer een "luxe probleem". Hierbij dacht ik ook een seconde of een tel dat ik duizelig werd. Boillon of koffie helpt hier tegen.

Verder kán het omdat ik lees dat je veel suiker hebt gegeten je bloedsuikerspiegel een schommeling heeft gehad dit kan ooit wel eens gebeuren maar misschien heb je een beginnende suikerziekte. (Zo zijn ze er bij een bekende van mij achter gekomen. hoeft niks ernstigs te zijn hoor...)

Ook kan het inderdaad een mineraal te kort zijn of vitamine of bloedarmoede of iets in die richting.

Meestal als je gewoon gevarieerd vitaminerijk eet en regelmatig beweegt hoef je nergens last van te hebben ;-) Suc6! Anders even langs je huisarts als je er lang last van blijft hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe komt het dan dat ik het bijna altijd op hetzelfde tijdstip voel 19:30 altijd heel raar