Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een man zien of een vrouw ongesteld is?

het lijkt wel of ze het kunnen zien, in "mijn" week word ik altijd meer gegroet dan anders in mijn niet weken, kan het daaraan liggen........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
that is the male secret....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee. niet zien. Maar je hormoonhuishouding is wel anders. En zoals bij alle dieren, zijn mannen nu eenmaal ingetuned op de hormoon huishouding van vrouwen. Mensen hebben het echter verleerd dit te gebruiken. Maar ja, merken -al zij het onbewust- kan wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak ben je rond het ongesteld zijn vruchtbaar. Veel vrouwen gaan 'stralen' als ze vruchtbaar zijn. En dat kunnen mannen wel zien uiteraard.

Toegevoegd na 2 uur:
Bij de reactie staat dat vrouwen niet vruchtbaar zijn tijdens de ongesteldheid. Blijkbaar klopt dit.

Sommige vrouwen hebben tijdens hun menstruatie meer zin om te vrijen dan anders. Biologen verklaren dit gedrag door het feit dat de vrouwen op dat moment zo goed als zeker zijn dat ze niet zwanger kunnen worden, en zich daardoor minder geremd voelen.

Bron: http://www.menstruatie.net/index.cfm/161/Mag-je-vrijen-tijdens-de-menstruatie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent rond je menstruatie juist NIET vruchtbaar.
Vruchtbaar ben je rond je eisprong en dit is gemiddeld zo'n 14 dagen voor je menstruatie.
Dus jouw theorie klopt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw. Persoonlijk zou ik dit antwoord met schaamrood op de kaken verwijderd hebben in plaats van aangevuld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding