Wat is er met mijn gezicht aan de hand?

De huid van mijn gezicht is plots(in 1 uur) heel uitrekbaar geworden terwijl deze normaal heel strak aanvoelt en mijn ogen staan een veel meer naar beden gericht. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ben je misschien een beetje moe?
Cryofiel
6 jaar geleden
Is het echt zo of kan het zijn dat je ineens op details bent gaan letten waar je vroeger nooit naar keek?

Antwoorden (1)

De huid kan strakker of minder strak aanvoelen afhankelijk van hoeveel en wat je hebt gedronken, van wat je hebt gegeten, en van je algemene conditie. Hoe meer je erop let, hoe meer verschillen je zult zien - maar dat zijn gewoon de normale variaties die je op dat moment voor jezelf uitvergroot omdat je je aandacht er zo op richt.

Als er echt iets aan de hand is (ook voor anderen zichtbaar), houd dan in de gaten hoe het zich ontwikkelt. Een plotselinge sterke verandering is reden om naar de huisarts te gaan. Mocht het effect heel geleidelijk zijn opgetreden maar wel een week aanhouden zonder dat je andere klachten hebt, ga dan ook eens langs de huisarts voor een onderzoekje.

Cryofiel