Is nooit jaloers zijn raar?

Ik kan me niet herrineren dat ik ooit jaloers ben geweest ben. zelfs niet vroeger als me vriendin flirtten naar anderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (7)

Het is bijzonder. Er zijn weinig mensen nooit jalours.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het eerder een zegen dan dat het raar is! Het is toch fijn om niet jaloers te zijn? Dat is een groot teken van vertrouwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet gebruikelijk, maar raar zou ik het ook niet noemen. Wel heel fijn. Zolang het voortkomt uit vertrouwen en niet uit onverschilligheid is er niets mis mee.

Zelf zou ik niet willen beweren dat ik nóóit jaloers ben, maar wel dat ik het zelden ben. Heerlijk is dat, zeker als je ziet hoeveel ellende ongebreidelde jaloezie soms kan veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor!
Dat is helemaal niet raar..wel een beetje vreemd!
Maar zeker niet raar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, maar ben ik even blij dat je nu bevestigt dat je nooit jaloers ben, ik had het al tegen je vriendin gezegd!

kan ik eindelijk een uit de schoolbank komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nee hoor, dat is echt niet raar! Dan zou ik ook raar zijn en dat ben ik toch echt niet. Ik ben nl. ook nooit jaloers.
Ik voel me gelukkig en zeker van mijn geliefden. Mijn man heeft ook nooit interesse in een ander gehad en ik ben dan ook zeker van hem omdat hij altijd aangeeft dat zijn gezin het allerbelangrijkst voor hem is. Ik hoef ook niet jaloers te zijn op anderen omdat ze vaker op vakantie gaan of dure mooie spullen hebben, want ik heb alles zoals ik het wil en ben gezond, heb een gezond kind, gezonde man en een kat die iedereen wel wil hebben (erg geliefd in onze straat)! I count my blessings!
Volgens mij kan je nooit zo gelukkig zijn als je jaloers bent, dus wees blij dat je niet jaloers en niet raar bent. Anders zijn wij toch de enigste rare mensen op deze aarde?
Dat heeft ook wel wat toch? :)
amc
13 jaar geleden
Waarscheinlijk is iedereen wel eens jaloers, zonder dat degene het merkt. Maar als je echt nooit jaloers bent, zou ik dat heel fijn vinden, en dat mogen je vrienden ook denken. Want je vertrouwd je mensen en bent blij met wat jij hebt.