Hoe draag je je tas met krukken?

Knieoperatie: mag geen rugtas dat belast de knie, maar moet wel maar school. Handtas mag wel maar hoe draag ik dat terwijl ik mijn handen vol heb aan de krukken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Amadea
6 jaar geleden
Schouderketting eraan bevestigen en dan schuin over dragen.
Reddie
6 jaar geleden
Een schoudertas is bij uitstek slecht voor je knieën.
dudemeister
6 jaar geleden
rugtas naar de voorkant

Antwoorden (2)

Je kan een schoudertas dragen met de schouderband diagonaal over je romp. Beter is het een ander, een medeleerling, te vragen jou te helpen bij het dragen van je tas.
Antoni
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Een schoudertas is bij uitstek slecht voor je knieën.
Antoni
6 jaar geleden
Zonder een vrije hand zijn er weinig alternatieven.
Een schoudertas is juist bij uitstek slecht voor je knieën. Een rugzak niet.
Wellicht bedoelde de arts dat een rugzak met 20kg boeken niet goed is. Maar een rugzak met krukken is beter dan een schoudertas met krukken.
Laat iemand anders de boeken sjouwen.
Reddie