Hoe krijg je het snelst een six pack?

Toegevoegd na 2 minuten:
daarmee bedoel ik de buikspieren

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een gezonde 'sixpack' op wilt trainen, raad ik je aan om naar de sportschool te gaan. In elke sportschool bevinden zich professionele instructeurs die jou kunnen helpen de juiste oefeningen te doen. Met de juiste oefeningen bedoel ik een evenwichtige combinatie van bepaalde oefeningen en daarbij de mogelijkheid tot het vergroten van je spiermassa (dit is nodig voor het verkrijgen van een duidelijke 'sixpack'). Ook houd je door naar een sportschool te gaan de motivatie erin, zodat je niet stopt voordat je je doel hebt bereikt.

Het realiseren van een sixpack lijkt heel moeilijk maar is het zeker niet! Voor een professionele sporter is het realiseren van een sixpack een eitje, voor een doorsnee amateur kan dat nog wel eens een doorn in het oog zijn! Tip 1 – Verminder het vet rond je buik! Je sixpack zal je alleen zien, zodra je buikvet weg is! Het is belangrijk dat je er voor zorgt dat je een vetpercentage van 10% hebt, alleen dan zal je de buikspieren goed zien. Hoe verminder ik dan het buikvet? Als je een bepaalde oefening uitvoerd zal het vet rond de spiergroep die je traint verminderen. Zodra je dus buikspieren gaat trainen, zal het buikvet verminderen. Je moet het niet zien als ”ik train mijn buik met buikspieroefeningen dan verbrand ik plaatselijk vet bij mijn buik” nee plaatselijk vet verbranden kan niet. Als je een spiergroep traint zal het vet rond de spiergroep en gedeeltelijk verminderen. Door anderhalf uur nadat je gegeten hebt je buik te trainen, zal het vetverbrandingsproces vele male sneller gaan. Dat betekent dat je dan sneller vet zult verbranden omdat je lichaam niet veel voeding meer hoeft te verteren. Ideaal dus voor het verminderen van je buikvet(Zelf vind ik het ook lekkerder trainen als je niet veel voedsel meer in je buik hebt) Tip 2 – Train nooit meteen buikspieren nadat je gegeten hebt! Klinkt heel logisch, maar vaak hoor ik van mensen dat ze vaak buikspieren trainen nadat ze gegeten hebben. Zoals je net de bovenstaande tip hebt gelezen heeft het geen nut om je buikspieren te trainen nadat je een maaltijd achter de kiezen hebt genomen, omdat je dan bijna geen vet zult verbranden. Bovendien train je je buikspieren ook niet lekker met een volle maag. Tip 3 – Drink water, in plaats van frisdranken! In frisdranken zoals cola, fanta, 7up enzovoorts zitten heel veel suikers. Suikers maken je dik en een teveel zorgen voor een slechte bloedcirculatie. Zodra jij water neemt in plaats van frisdranken zal je bloedcirculatie beter worden, dat betekend dat je lichaamsvet sneller verbrand word. Je doet er goed aan om elke dag minimaal anderhalve liter water te nemen! Tip 4 – Train je buikspieren 3 keer in de week niet meer en niet minder! Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het helemaal niet nodig is om je buikspieren elke dag te trainen. Als jij 3 keer in de week je buikspieren goed traint en genoeg rust geeft zal je keiharde buikspieren ontwikkelen, mits je de buikspier oefening goed uitvoerd! succes!

Bronnen:
http://www.sixpackbuikspierentrainen.nl/ti...

trainen, trainen en nog eens trainen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100