Hoe kan ik me hyves foto's terug vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik hebt me foto's kwijt en ik wil ze graag terug

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die sociale netwerk site is in 2013 er mee gestopt. ik denk ook dat er geen enkele mogelijk meer is om de foto's terug te krijgen. ook wordt er dit op wikipedia vermeld:

"Van 15 november tot en met 29 november 2013 konden bestaande Hyvesgebruikers een aanvraag doen om hun profiel te downloaden. Gebruikers ontvingen voor 31 december 2013 een link om de content te downloaden.[19] Dit ging echter niet bij iedereen goed, waardoor verschillende mensen toch hun content kwijtraakten."