Hoe komt het dat bij veel mensen een streepje op de neus onstaat als diegene verbrandt, en altijd op dezelfde plek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.4K

Antwoorden (3)

wat voor streepje? anders heeft het met het zonlicht te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je dat bedoeld maar veel mensen knijpen met hun ogen als ze met hun hoofd in de zon zitten daarmee trek je je neus een beetje samen waardoor je een soort "frons"rimpel krijgt daar komt de zon dan dus niet en die "rimpel" verbrand dus niet dan dus krijg je een wit streepje op je rooie rudolf neus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt door de zonnebril die ze de hele dag op hun neus hebben.Bij een gewone bril krijg je het zelfde.Het komt door het bruggetje tussen de twee glazen,die wat licht breekt/schaduw veroorzaakt.