Hoelang blijft een glaasje water goed?

Toegevoegd na 1 minuut:
Je weet wel...zo'n glas op je nachtkastje...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ik zou het na een halve dag niet meer opdrinken...
13 jaar geleden
Een dag of twee. Er groeit niets in wat je ziek kan maken de eerste paar weken. Het wordt wel 'muf'.
13 jaar geleden
ook water kan bederven!
na een nacht op het nachtkastje kan er zelfs een vlieg uit gedronken hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bederft niet, maar ik zou het na 1 nachtje toch maar weggooien. Ook vliegen en muggen schijten er misschien wel in. Lekker hor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag je helemaal zelf weten. Na verloop van tijd zal er wel wat meer stof enz. in zitten, maar als jij het geen probleem vindt, kun je het water gerust drinken.
Nu hebben wij de luxe dat we zo'n glas water snel kunnen verversen, maar in geval van nood zou ik het ook na lange tijd nog leegdringen, zolang het er nog drinkbaar uitziet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doordat er zuurstof bij kan kunnen er na verloop van tijd algen gaan groeien.
Gaat wel ietsje langer over heen dan 1 nachtje.