Salarisverhoging.
Rijk zijn
Of over een mooie vrouw/man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

dat ze kunnen vliegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik nou ook, geweldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja leuk he maar gelukkig net voor ik land word ik wakker
ik zal denk ik een flinke schuiver maken iedere keer haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat heb ik ook regelmatig, maar dan is het heel eng ik val dan gewoon in een keer regelrecht naar beneden en dan net voor ik de grond raak, word ik wakker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hahah ik ken het net als het stoeprandje niet zien dat je ineens valt hahaha
Ik droom over de meest onzinnige dingen , en die zijn
voor mij , als ik er over nadenk, niet te verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over dingen die ze in het echte leven niet kunnen behalen.

Of dingen waar ze bang voor zijn in het echte leven maar dan uitvergroot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over andere mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over dingen die ze die dag hebben meegemaakt,
soms vervormen ze die op een manier zoals ze hoopten dat het zo gebeurt was.
en anders dromen ze over wat ze het liefst willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over situaties in het dagelijks privé-leven.
daarbij kun je mogelijk vliegen, vooral toeschouwen.
ook droom je over dingen die niet echt kunnen
na een dwarslaesie lopen bijvoorbeeld.
vliegen, klimmen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik droom verwerk ik vaak de dag. Er komen stukken terug die me eerder die dag zijn opgevallen. Alleen komen die stukken/voorwerpen/onderwerpen vaak terug in een heel andere context.
Als ik de volgende dag heel vroeg op moet staan droom ik ook vaak dat ik te laat kom, of dat ik door mn wekker heen slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik droom dingen die ik heb meegemaakt of die me zijn bijgebleven, maar dan in een andere context. Ook droom ik altijd in full-colour en met dolby surround sound, om het maar zo te noemen. Ontzettend intensief dus. Ik heb ook vaak humor in mijn dromen, dat ik echt heel hard moet lachen (dat droom ik dan). En ik doe dingen in mijn slaap, zoals rechtop gaan zitten, wat drinken, praten enz. Ook droom ik wel van dingen die ik helemaal niet heb meegemaakt, laatst nog dat ik bij maanlicht door een rijstveld liep met een vriendin van de basisschool die ik al jaren niet meer gezien heb. Nou ja, dat soort dingen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over gezond en gelukkig te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over een bloedmooie vrouw bij mannen

bij vrouwen een gelukkig leven