hoelang duurt het traject voor een gastricbypass of sleeve?

Op dit moment denk ik dat ik twee kg te licht ben voor een operatie. Al blijf ik hier ondanks pogingen op hangen. Maar ik vroeg me af hoe lang duurt de gemiddelde tijd voor je een operatie krijgt. Als ik morgen naar de huisarts gaat en die verwijst me door duur de periode van de huisarts tot operatietafel gemiddeld een maand, vier maanden, zes maanden, jaar.... ?even vanuit gaant dat pychisch en lichamelijk verder alles in orde is en het mag. Ik heb namelijk geen idee wat ik kan verwachten. Dank jullie wel!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is van zoveel afhankelijk dat er eigenlijk geen eenduidig antwoord op te geven is. Kan variëren van twee maanden tot meer dan een jaar. Het ligt er ook aan naar welk ziekenhuis je gaat of gebruik kan maken van wachttijd bemiddeling via je verzekering. Op internet zijn van een aantal ziekenhuizen de procedures te vinden Je moet eerst een heel traject in, afhankelijk van hoe dat gaat word er verder gekeken.

Bronnen:
https://www.mcslotervaart.com/wachttijden-...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100