Paar jaar geleden had ik perongeluk een stuk plastic zak gegeten, ongeveer 10 jaar geleden, is het er nog steeds?

op de basisschool scheurde ik een stuk plastic en ging ik daar op eten, ik was nog een kind dus weet niet eens waarom ik het deed maar is het nog steeds ergens in mijn lichaam of niet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Nee, dat heb je allang weer uitgepoept. Je lichaam kan het niet opnemen omdat er geen nuttige voedingsstoffen in zitten, dus komt het er gewoon weer uit met de ontlasting.

Als dat niet gebeurd zou zijn en het zou ergens voor een blokkade in bijvoorbeeld je darmen hebben gezorgd, dan zou je dat binnen een paar dagen gemerkt hebben.