Wat doen magnetisch sieraden met je gezondheid?

Ik was laatst op de Pasar Malam en zag daar magnetische sieraden in de vorm van een ketting, ring, armband, etc.. Wat doet magnetisme dan en werkt het echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als je hard genoeg gelooft werkt het wel, op dezelfde manier dat als jij pijn hebt en iemand geeft jou iets met de mededeling dat t helpt, de pijn vaak overgaat.Als je hoort dat dat iets eigenlijk gewoon een snoepje is, helpt het niet meer.
Placebo-effect dus
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mijn weten doet het niets.

Grappige is: Er zijn mensen die niet binnen 2 km van electricieitsmasten willen wonen omdat ze angst hebben voor de magnetische straling. Andere mensen doen ale moeite om wel een deel van hun licham in magnetische velden te hebben. Trek je eigen conclusie maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze maken ook je knip lichter ....dus dan weeg je minder en kan makkelijker lopen ...