Wat een goede training (20m - 30m) om s'ochtens thuis te doen?

Zonder machines oid. Gewoon op eigen kracht of misschien iets met halters.
Rekening houdend met een beetje afwisseling. Hardlopen zou kunnen maar daar naast?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Werk van boven naar beneden; BORSTSPIEREN: opdrukken TRICEPS: ga op de rand van je bed zitten en je voeten op een stoel. Houdt je armen op het bed en zak nu langzaam met je kont naar de grond en kom dan weer omhoog. BUIK: meest effectief en snel vind ik "samenklappen", dwz op de grond liggen en tegelijkertijd met voeten en handen omhoog komen en deze op het hoogste punt aanraken. Liefst met gestrekte armen en de benen zo lang mogelijk. BILLEN EN BOVENBENEN: houdt je gestrekt voor je uit en zak door je knieen waarbij je je rug recht houdt. Boven- en onderbeen tot 90graden en dan weer strekken. KUITEN: loop maar eens een dagje op je tenen! Succes (ben gediplomeerd fitnessinstructrice)

Opdrukken. Touwtje springen.

Vrijen!

Tafel dekken en afruimen, afwassen, bedden opmaken, kamers luchten, stofzuigen en de eerste was ophangen. Dan zijn de eerste 30 minuten wel om en heb je een flinke allround-training gehad. Kan het elke man aanraden.

Buikspieren trainen 15 minuten. Hardlopen thuis 15 minuten. Wat je ook nog kunt doen is touwtje springen. Succes!

wat ik vroeger een hele lekker vond was : ik had hoog in de gang een rekstok gemaakt : en dan moet je die vastgrijpen en dan ummm....je zelf omhoogtillen superzwaar en een totale kick die je er van krijgt

je zou eens de zonnegroet kunnen gaan doen. kijk maar eens hier: http://www.youtube.com/watch?v=yuvfHTaftLQ&feature=fvsr en dat dan minstens 7 keer achter elkaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100