Wat doet de stof coffeine die in paracetamol zit precies

Oftewel is een paracetamol zonder deze stof geen goede pynstiller?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik savonds pillen slik met coffeine dan val ik heel de nacht niet meer in slaap dus vermijd ik deze pillen vaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan gewone paracetamol nemen by pyn dus

Het beste antwoord

Coffeïne versterkt mogelijk het pijnstillende effect van paracetamol en werkt opwekkend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx!

Andere antwoorden (3)

coffeine en paracetamol zouden samen sneller werken en de werking versterken en langduriger laten werken
fremar
13 jaar geleden
Toevallig heb ik dit vorige week aan de huisarts gevraagd. Volgens hem is coffeïne niets anders dan het wel bekende cafeïne en heeft dit naast dat je er iets wakkerder van wordt geen neveneffect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
coffeine = cafeine versterkt de werking van paracetamol, dus ingenomen met een tas koffie is een goede combinatie.