Waar vind ik een goede paragnost in Amsterdam ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar heb je die paragnost voor nodig dan..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien een goede paragnost niet bestaat zul je die niet vinden, ook niet in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mlodewijk
Nee, de trol zal niet mijn pad kruisen in Amsterdam, dat dan weer niet;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht het onverhoopt toch voorkomen, als smurfen van rechts komen hebben ze voorrang, logisch gezien geldt dat dan ook voor trollen, houd er even rekening mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk in het oplichtersregister. De duurste zijn de beste.

Antwoorden (5)

Een goede paragnost vindt jou..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ik moet er niet aan denken. Als ie maar uit mijn buurt blijft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is toch Chuck Norris? Als je 'find chuck norris' intoetst op Google en je klikt op 'ik doe een gok' dan krijg je dit te zien: http://www.nochucknorris.com/ Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig maar, Antwoordman.. De gaven van een paragnost vertonen zich niet aan 'ongelovigen'.. ; P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mlodewijk haha! Je zal maar een chuck norris fan zijn met paranoïde neigingen..
Cryofiel
13 jaar geleden
annna, haha, grappig! Op die manier is *alles* als waarheid te beschouwen. Wist je dat er een theepot boven je hoofd zweeft? Nee? Die theepot zweeft daar écht, hoor! Alleen op het moment dat jij of iemand anders kijkt of die theepot daar zweeft, dan is hij eventjes weg. Maar zodra er niemand meer kijkt, zweeft hij daar weer. Geloof je dat niet? Kijk maar in de spiegel. Zie je geen theepot? Dat klopt - dat is het bewijs dat ik gelijk heb!
ga naar een new-age winkel (bijvoorbeeld Himalaya in Amsterdam), en daar vind je een heleboel advertenties en foldertjes aan de muur waaronder een hoop helderzienden / paragnosten. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de goudengids.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amsterdam ken ik twee paranormale verenigingen die bijna elke week een avond organiseren dat er een paragnost komt die aan het publiek korte readings geeft, kost 6 euro per keer als je niet lid bent. Er komen vaak paragnosten die bekend zijn in deze branche. Vereniging Aquarius (in oost, op donderdag) is klein dus daar kom je bijna altijd aan de beurt. EPC Waterland (in noord, op woensdag) is groter dus daar is het afwachten. Zo kun je elke week een andere paragnost meemaken en als je er een keer één goed vindt kun je om een kaartje vragen en voor een privé afspraak bellen. Heb ik ook allemaal gedaan en ik geloof er niet meer in...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik krijg net een website door..

http://www.ansbijvank.nl/paragnoste.html