Ik heb last van mijn stuitje!

Ik was net leuk aan het voetballen met iemand, Toen ik ineens uitgleed en op me stuitje viel, weten jullie iets dat helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Oei, dat is pijnlijk. Wat je in ieder geval moet doen is het ontlasten. Dus zo min mogelijk gaan zitten. Op je buik liggen en lopen, of op een zwemband zitten.

Het kan best lang duren voor het over is, maar als je erg veel pijn hebt, zou het verstandig zijn om een röntgenfoto te laten maken. Misschien zit er een breukje of scheurtje.
Niet dat ze er wat aan kunnen doen, maar dan weet je in ieder geval dat je het rustig aan moet doen. I.v.m. je werk en zo.

Toegevoegd na 52 seconden:
Werken doe je nog niet zie ik ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja,geduld hebben en als het na 3 a 4 dagen nog niet minder is,even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kun je er weinig mee doen.. je kan het proberen om af en toe te koelen(kan nooit kwaad), maar vraag me af of dat helpt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier helpt heel weinig tegen. Ik heb het vorig jaar ook gehad en het duurde ong. 1 maand tot ik ervan af was. Een vriendin van me had echter een scheurtje in een botje opgelopen en die heeft daar bijna 1 jaar last van gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een beetje geluk heb je alleen een bloeduitstorting (blauwe plek) en dan helpt insmeren met arnica-gel goed, met een beetje pech is hij (lichtelijk) gekneusd of heb je er een scheurtje in, en dan ben je langer de pineut.