Welk persoon overleefde het grootst aantal rampen?

Verschillende natuurrampen en de gevolgen daarvan zijn mogelijk, maar ook ongelukken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik nomineer deze man die alle twee de atoombommen op Japan heeft overleefd: http://www.bookmarksurfer.com/showcoll.php?id=49c920d4cad03

Ik heb ook een keer gelezen dat er in Amerika een man woont die al 7x door bliksem is getroffen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Overleeft*

Toegevoegd na 19 minuten:
overleefd*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee, overleefD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eerst antwoord bevatte inderdaad geen spelfouten, gewoon 'overleefd'. :) Dankje voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja potver, verleden tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaf als eerste twee voorbeelden, heel goed!

Andere antwoorden (3)

Roy Sullivan overleefde 7x een bliksem inslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het de muziekleraar Frane Selak (geboren in Kroatië, 1929). In 1962 overleefde heeft hij het ongeluk waarbij de trein waar hij in zat in een ravijn stortte. Een jaar later zat hij in een vliegtuig waar tijdens een binnenlandse vlucht een deur openging. Wonderbaarlijk kwam hij in een hooiberg terecht en had slechts een aantal minder belangrijke verwondingen. Het volgende ongeluk vond plaats in 1966 toen een bus van de weg af raakte en in rivier belandde. Vier anderen vonden de dood, maar Selak had geen schram opgelopen. In 1970 reed hij in zijn auto toen die plotseling in brand vloog. Hij kon nog net uitstappen voordat de brandstoftank explodeerde. Drie jaar later vloog weer een auto van hem in de fik, en daarbij verloor hij het meeste van zijn hoofdhaar. In 1995 werd hij in Zagreb door een bus aangereden, maar raakte nauwelijks gewond. Het jaar daarna reed hij op een bergweg door de vangrail om een spookrijder te ontwijken en landde vervolgens in een boom om 90 meter onder zich zijn auto te zien exploderen. Deze gebeurtenissen werden uiteindelijk opgevolgd door het in 2003 winnen van het miljoen in de Kroatische loterij. Een welverdiende prijs zou ik zeggen!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je weet zeker dat het geen broodje aap is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt erg onwaarschijnlijk, maar als het allemaal echt waar is zeg ik: petje af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt inderdaad ontzettend wonderbaarlijk en ondenkbaar, maar ik vind het antwoord geweldig!
het oudste mens op de aarde, die heeft elke dag overleefd...

ow nee da's geen ramp

dan ga ik toch voor die de atoombommen heeft overleefd. een atoombom is namelijk een bom die ontploft en dan weer en dan weer en zo heel vaak (van wat ik begrepen heb)

Toegevoegd na 1 minuut:
zo heeft ook iemand ik dacht 13 keer (in ieder geval vaak) de stoel (elektrisch ding, kan niet op de naam komen) overleefd