Tot zover nog niet officieël aangekondigd door RIVM. Link hieronder kan u meer informatie geven over het volgens van griepepidemieën.

https://www.degrotegriepmeting.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buikgriep wordt op deze manier niet bijgehouden, alleen echte griep.
Misschien geen officiële afkondiging maar uit ervaring weet ik dat er griep heerst in het midden van het land, ik ben zelf de pineut geweest en heb dit vrolijk doorgegeven aan de mensen in mijn omgeving.