Wat bepaalt de geur van je scheten?

Als iemand een scheet laat heeft die vaak dezelfde geur, waardoor komt dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een combinatie van wat je eet, je spijsvertering, en je darmflora.
jc54
7 jaar geleden
eten wat in een maag verzameld word gaat stinken, dat is bij iedereen zo. En waarom scheten vaak hetzelfde ruiken is omdat veel mensen het zelfde voedsel eten, de meeste nederlanders eten in de ochtend yoghurt,brood, ei, enz. savonds eten ze misschien aardappels of maccaroni of wat dan ook. Ik denk als je naar een land gaat waar ze heel ander voedsel hebben dat ze de scheten daar ook anders ruiken. En als je een eitje hebt gegeten wat tijdens het verteren erg gaat stinken in je maag, zul je de volgende dag merken dat je inderdaad dat hebt gegeten als je een scheet laat
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Min: Scheten ontstaan niet in je maag maar in je dikke darm.