Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je na vier weken nog steeds last hebben van gebroken teen?

Ik heb vier weken geleden middelste teen gebroken. Bij middelste kootje. Vanaf begin al last gehad van middenvoetsbeentje bovenop voet. Nu laatste dagen steeds meer steken in die regio? Kan Ong halen uur slenteren en dan moet ik echt zitten ivm pijn in teen en bij middenvoetsbeentje. Vooral die laatste. Kan dat? Hoelang duurt dat? Wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een breuk doet er gemiddeld 6 weken over om te genezen. En dat is alleen de breuk zelf. Pijnlijke plek in de buurt van de breuk door andere belasting van je voet kan langer duren.
Maar wat zegt je arts hiervan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nog niet geweest morgen even aan assistent vragen, moet voor iets ander bloedprikken
Dank je.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een gebroken teen kan vele weken voor pijn zorgen,het beste lijkt mij een consultatie bij een orthopedist deze kan je dan eventueel steunzolen voorschrijven zodat de gebroken teen van druk ontlast word.
(Lees meer...)
fremar
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding