gisteren had ik een lichaamstemperatuur van 38.7 °C en vandaag is die enorm gezakt naar 35°C is dat normaal?

ik heb ook nog lichte hoofdpijn en diarree

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat jouw manier van meten niet helemaal klopt: "De eerste onderkoelingsverschijnselen beginnen als de lichaamstemperatuur zakt naar 35 °C, je kunt dan last krijgen van desoriëntatie, verlaagde hartslag en verwardheid."
https://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/onderkoeling/item37455

Antwoorden (1)

Je kan buikgriep of een darmontsteking hebben:beide geven koorts en die is 's avonds op zijn hoogst,'s morgens is die doorgaans terug minder;Als je nu 35°C hebt is dit een goed teken(er is beterschap)op zich is dit nog normaal.Mogelijks heb je in normale omstandigheden al altijd een vrij lage lichaamstemperatuur.
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt